Badminton

Sporten in de Weide
Via de sportafdeling van de wijkvereniging kunt u voordelig badminton beoefenen. Dit vindt plaats in de sporthal aan de Curiestraat.
Mogelijk dat er in de toekomst ook andere sporten beoefend kunnen worden. Dit is natuurlijk afhankelijk van de wensen van de leden.

Badminton
Sinds augustus 1980 wordt er badminton gespeeld. De opzet is puur recreatief (geen training/trainer).
Zowel vrouwen als mannen van jong tot oud spelen wekelijks badminton. Het enige wat je nodig hebt is een racket en voldoende energie. De contributie is afhankelijk van de kosten van de zaalhuur. Momenteel is de jaarlijkse bijdrage vastgesteld op € 70,00 voor het hele seizoen + kosten van lidmaatschap van de wijkvereniging

Dan nog dit:
Woon je in de Weide of erbuiten en ben je nog steeds geen lid van de wijkvereniging, word dan snel lid.
Wil je namelijk sporten via de wijkvereniging dan moet je lid zijn! Klik hier om dat snel te regelen.

De Sportcommissie
Penningmeester en contactpersoon: Tom Thomas, tel 06-20593655