Schilderen

Cursus schilderen voor beginners en gevorderden

Al vele jaren worden in wijkgebouw De Weideblik cursussen schilderen voor volwassenen gegeven door Lucie Nieboer. Ook het komende winterseizoen starten weer nieuwe cursussen voor zowel beginners als gevorderden.

Aan het begin van de les krijgt u uitleg wat we gaan doen en uitleg over de schildertechnieken. Iedere week is er een ander onderwerp. Tijdens de les krijgt u persoonlijke begeleiding. U mag zelf kiezen of u gaat schilderen met aquarel- of acrylverf. Ook mensen die nog nooit geschilderd hebben kunnen meedoen.

Heeft u interesse, geeft u zich dan op voor een cursus van 15 lessen. De lessen worden gegeven op:

maandagavond; 19.30 – 21.45

dinsdagmiddag; 14.00 – 16.15

woensdagmiddag: 14.00 – 16.15.

De kosten bedragen € 75,00 (exclusief materiaal). Leden van de wijkvereniging krijgen korting.

Voor meer informatie en opgave kunt u mailen naar Lucie Nieboer

E-mail: lucienieboer@gmail.com