Toneel

De wijkvereniging heeft een actieve toneelclub die elk jaar een nieuw stuk instudeert en vervolgens op 2 avonden opvoert aan een bomvolle zaal. Direct na de zomervakanties zoeken ze een nieuw stuk uit wat past bij de club en de spelers en vervolgens gaan ze inlezen. Zit de basis er eenmaal in dan zijn er de repetities op maandagavond.

Lijkt het jou om eens te kijken of toneelspelen iets voor jou is, dan kun je contact opnemen met Sandy Schelvis op telefoonnummer 0528-202727 (in de avond). Tevens zijn wij bereikbaar via de Facebookpagina van Toneelvereniging De Weide. Het toneelseizoen loopt van medio september tot aan de uitvoering begin maart. De toneelvereniging repeteert op de maandagavond vanaf 19.30 uur in het wijkgebouw.

Kijk in onze agenda wanneer de eerstvolgende toneelvoorstellingen zijn.

Vacature Grimeur m/v

De functie van grimeur m/v is vacant. Mocht je dit kunnen en lijkt het jou leuk om ons tijdens de 2 uitvoeravonden te grimeren, meld je dan alsjeblieft!