Boeken & Platenmarkt

2 keer per jaar organiseert de wijkvereniging 3 dagen lang een Boeken,- en Platen markt in het wijkcentrum. Alle onze ruimtes zullen dan gevuld zijn met een enorm aanbod aan boeken, platen, cd’s en dvd’s. We hebben materiaal in elk genre. En voor de prijs hoeft u het niet te laten!

Dus bent u op zoek naar dat ene boek, die plaat die u al jaren zocht, of u wil gewoon voor weinig geld uw collectie uitbreiden? Kom dan naar onze Boeken,- en Platenmarkten. Klik hier voor een link naar onze evenementenagenda waarin u kunt zien wanneer de eerstvolgende markt zal worden gehouden. We zien u graag in het wijkcentrum.

Indien u boeken/platen/cd’s wil doneren aan de wijkvereniging klik dan hier om ons te mailen