Klaverjassen

De klaverjas competitie start op 26 september en loopt t/m 2 april, in totaal 25 avonden. De vereniging bestaat uit klaverjassers die meedoen met de competitie en klaverjassers die hier geen belangstelling voor hebben maar wel geregeld een kaartje willen leggen.

We spelen met het klaverjasreglement. Er wordt iedere avond serieus geklaverjast maar wel in een ontspannen en gezellige sfeer. Er wordt NIET met het mes op tafel gespeeld.

Een avondje klaverjassen kost voor leden van de wijkvereniging € 2,00 en voor niet leden € 4,00. Iedere avond zijn er dagprijzen.

Wil je ook klaverjassen? Kom gerust eens kijken. Iedereen is, na aanmelding, van harte welkom.

Er wordt geklaverjast op dinsdagavond van 19.30 tot ca. 22.30

Aanmelden bij Gerard Stumpf via: kaarten@wijkverenigingdeweide.nl of via 06 45362385

Gerard StumpfVertegenwoordiger in het ABkaarten@wijkverenigingdeweide.nl06-45362385
Marietje van EssenPenningmeester
Geert OostCommissielida2geert@kpnmail.nl06-11114444
Ina BrinkmanCommissielid

Kijk hier om te zien op welke data er gekaart wordt.

We zijn nog op zoek naar uitbreiding van onze gezellige klaverjasclub.

Wij bieden de volgende mogelijkheden

• Klaverjassers in competitieverband (kaarten p prijs en beker)
  • Klaverjassers op basis van vrijwilligheid (kaarten wanneer het jezelf uitkomt)
  • Inval klaverjassers (oproepbaar wanneer er zgn. “stilzitters zijn)

Als u lid bent van de wijkvereniging (kosten € 12 per jaar en € 8 per jaar voor 65+ leden) dan betaalt u slechts € 2,00 voor een gezellige avond.