Dansen 55+

De mooie zomer is weer voorbij. Hierbij moet ik denken aan het leuke liedje van Gerard Cox. De “R” zit weer in de maand dus wordt het weer tijd om het dansseizoen op te starten.

Wij gaan weer met de beentjes van de vloer van 14.00 tot 16.00 uur in het Wijkgebouw De Weideblik.

Heerlijk dansen op de maat van gezellige CD muziek (meest Nederlandstalig) en een ieder op zijn/haar dansniveau. Dansen is mooi om te doen en binnen ons clubje wordt op alle niveaus gedanst. Er wordt gedanst op o.a Foxtrot/Quickstep, Engelse wals, Cha cha cha, Rumba, Slowfox, ronde wals (=weense wals) etc. Na de koffiepauze gaan we over op fun dansjes respectievelijk gezelligheidsdansjes zoals Cowboy, Cumbia, Single Waltz, Drentse wals, Sirtaki, Ibiza, Slangenwals en nog veel meer. Het zijn geen moeilijke dansjes, ze blinken uit door hun eenvoud en zijn gemakkelijk aan te leren. Met andere woorden wij senioren zijn nooit te oud om te leren en daarbij is het een mooie manier van fitness.

Wij zijn op zoek naar nieuwe leden. Ben u nieuwsgierig geworden en vindt u dansen leuk dan nodigen wij u van harte uit om op een dinsdagmiddag te komen kijken en de sfeer te proeven. Danslustigen zijn van harte welkom, maar het is wel gewenst om een danspartner mee te nemen. Het dansseizoen loopt van oktober tot en met de laatste dinsdag in maart en wordt afgesloten met een diner dansant.

Wilt u meer weten neem dan contact op met Henk Ensink tel 06 129 231 21

Dus een ieder die in een gezellige omgeving leuk wil dansen of zijn/haar danspasjes wil ophalen is van harte welkom.