• Dit evenement is voorbij.

Paaseieren Zoeken

april 1 @ 10:00 - 12:00

Paaseieren zoeken

Ook dit jaar willen we op tweede paasdag voor de kinderen paaseieren zoeken in het Roekenbos in Echten.

U kunt zich opgeven middels het opgavestrookje in het Weidenieuws. of download het hier

Na het ontbijt vertrekken wij met zijn allen naar het bos in Echten waar de paashaas eieren heeft verstopt.

Kinderen in de leeftijd van 2 t/m 10 mogen de paaseieren gaan zoeken. De zoekvelden worden ingedeeld per leeftijd.

Een veld voor kinderen van 2 en 3 jaar, een voor 4, 5 en 6 jaar, een voor   7 en  8 jaar en een voor 9  en 10 jaar.

De kosten bedragen voor leden  € 2,00 per kind en voor niet-leden € 3,00 per kind.

LET OP,LET OP. Het paaseieren zoeken is op  1 april, op 2e paasdag. Het ontbijt begint om 9 uur en als de buikjes rond gegeten zijn gaan we naar het bos. Dit zal ongeveer om 10.00 uur zijn. Let op de ouders moet zelf voor vervoer zorgen .

En natuurlijk mogen de ouders als de kinderen klaar zijn met zoeken ons nog helpen met het vinden van de laatste paar eieren.

Datum:
april 1
Tijd:
Evenement Categorie:
Evenement Tags:

Jos Diphoorn

Bos bij Echten
Echten, + Google Maps

2 reacties

1. Waar kan ik op deze pagina ons aanmelden voor het paasontbijt/eieren zoeken?
    Er staat boven aan dat het vanaf nu mogelijk is op de website. Maar ik kan nergens vinden waar dit kan.