« Alle Evenementen

Bezoek van Sinterklaas

november 23 @ 14:00 - 16:00

Op zaterdag 23 november is er een Sinterklaasfeest in de grote zaal van De Weideblik. Ook dit keer heeft Sinterklaas voor ieder kind een mooi cadeau meegenomen.
De cadeaus worden alleen persoonlijk uitgedeeld aan de kinderen die aanwezig zijn bij het sinterklaasfeest. Het feest is van 14.00 tot 16.00 uur. De zaal gaat om 13.45 uur open.
De kinderen mogen een verlanglijstje inleveren met daarop drie cadeaus uit het Intertoys boek, elk tot een waarde van € 15,00

Opgeven kan d.m.v. het opgave strookje uit het wijkkrantje( één opgave strookje per kind) vóór 9 november in te leveren. In het wijkgebouw zijn meerdere losse opgavestrookjes verkrijgbaar.
Wij verzoeken u om het strookje voorzien van de bijdrage in een gesloten enveloppe aan te leveren. Te late opgaves kunnen vanwege de bestellingen niet in behandeling worden genomen.

Het feest is bestemd voor kinderen van 2 t/m 8 jaar. De kosten bedragen € 5,00 per kind voor leden en € 7,50 voor niet leden.

Datum:
november 23